1. Ana Sayfa
  2. Zenfone 2 Deluxe Special Edition ZE551ML (2015)
  3. ZenFone 2 ZE551ML/ZE550ML için Resmi Marshmallow Beta Güncellemesi Çıktı!

ZenFone 2 ZE551ML/ZE550ML için Resmi Marshmallow Beta Güncellemesi Çıktı!

ZenFone 2 ZE551ML/ZE550ML için Resmi Marshmallow Beta Güncellemesi Çıktı!

 Birinci Yöntem:  Marshmallow Güncellemesini OTA ile Yükleme (Bilgisayar Gerektirmez, Wi-Fi gerektirir)

bilgisayar-carpi-wifi

Gereksinimler
  • Asus ZenFone 2’nin sadece ZE551ML/Z00AZE550ML/Z008 modelleri ile uyumludur
  • ZenFone 2 BETA Tester Kullanıcısı olmalısınız (link)
  • Wi-Fi bağlantısı
  • Bootloader kilidi kapalı olmalı
  • Root, özel rom, özel recovery yüklüyse orjinal rom’a dönmelisiniz (bu linkteki yazı işinize yarayabilir)
  • Telefonun pili en az %50 kadar dolu olmalıdır, tavsiyem %100 doluluk oranıdır

Yükleme Talimatları

 1.  Wi-Fi bağlantınızı etkinleştirin ve bir ağa bağlanın.

 2.  Ayarlar > Hakkında > Sistem güncellemeleri > Güncellemeleri denetle yolunu izleyerek güncellemeyi kontrol ettirin.

 3.  Güncelleme telefonunuz tarafından tespit edildiğinde yüklemek için onaylayın ve güncellemenin yüklenmesini bekleyin. Yükleme esnasında telefonunuz kapanıp açılacaktır.

Güncelleme boyutu 1GB’tan büyük olduğu için indirilmesi ve yüklenmesi oldukça zaman almaktadır. Sabırla beklemenizi öneririm.
 4.  Telefonunuz açıldığında uygulamaları optimize edecektir. Optimizasyon işlemi bittiğinde Marshmallow güncellemesi yüklenmiş olacaktır.

 5. [İsteğe bağlı]  En iyi Marshmallow deneyimi için güncelleme sonrası yedek alıp fabrika ayarlarına dönmenizi öneririm.

İkinci yöntem ile yükleme talimatına ulaşmak için aşağıdan sonraki sayfaya geçiniz.

Yorum Yap

Yazar Hakkında

Webmaster'lığın yanında kendi açtığım web sitelerimde editörlük yapmaktayım. Teknoloji, bilim, evren ve bunlarla ilgili her türlü film, dizi, haber ve diğer içerikler ilgi alanıma girmektedir. Önemli bulduklarımı paylaşmaktan asla çekinmem, yeter ki zaman bulayım.

Yorum Yap

Yorumlar (98)

  1. Zenfone2 550ml de hata alıyorum olmuyor

  2. 3 sene önce

    Yabancı kaynaklarda araştırdım, cihazı brick olan bir çok kullanıcı olmuş. Tabi başarıyla yükseltenler de olmuş. Merak ettiğim şey, sürüm linklerinde yer alan FOTA kelimesi. OTA’yı biliyoruz da FOTA nedir ?

  3. Su an bana gelmedi asus ZENFONE ze551ml

  4. 3 sene önce

    Bu güncelleme sorması root atmak nasıl olacak yeni script ler mi bekleyecez ve aynı soru xposed içinde geçerli

  5. 3 sene önce

    merhaba
    zenfone 2 telefonuma ne yaptıysam güncelleme ekranı çıkmadı.
    dosyayı indirdim hem telefona hem sdcard a attım telefonu açıp kapattım malesef olmadı başka yolu varmı bu 6.0 yüklemenin…

  6. Evet banada güncelleme gelmedi. 551ml z00ad modelli için değil mi bu güncelleme ?

  7. 3 sene önce

    Yapmayın arkadaşlar. Yüklerken telefon kapandı. Bir daha açılmadı. 🙁 Garantiye göndereceğim

  8. ZE551ML/Z00A olan dosya hata veriyor. Acaba geri mi çektiler güncellemeyi. Telefonun sistem güncellemeleri kısımındanda güncelleme göremiyorum.

  9. 3 sene önce

    bende de zenfone ze551ml var banada gelmedi.
    asus türkiyede de yok.

  10. 3 sene önce

    link silinmiş bu arada asus tarafından.

  11. Merhabalar,

    Zip li dosyayı direk olarak dahili hafızaya indirdim. Ancak bir guncelleme başlamadi. Indirdiğim zip dosyasını açıcak mıyım? Sistem guncellemesini dunden beridir kontrol ediyorum. Herhangi bir guncelleme cikmadi. Yardımınızı rica ederim.

    Tskl

  12. Zenfone 2 ze551ml dosyayı indirdim telefona attım gormuyor sebebi nedir ki

  13. ZE551ML için 2.yönetimi kullanarak güncellemeye çalıştım fakat belirttiğiniz gibi güncelleme uyarısı gelmedi bildirim çubuğuna ..

  14. file not found hatası alıyoruzzzz

  15. 3 sene önce

    Linkler çalışmıyor ve cihaz üzerinden yapılan denetleme de güncelleme gözükmüyor… Konu hakkında yardımlarınızı rica ederim.

  16. Güncelleme için verilen linkler asus.com’da boş (found) sayfaya yönlendiriyor.

  17. İndirme linkleri sıkıntılı birde benim tel ASUS Z00AD yani ze551ML değil mi

  18. Dosya Asus Tarafından Kaldırılmış

    File not found.”

  19. link kırık

  20. Sayın admin resmi sitede ve resmi forumda bu güncelleme hala görünmüyor ota yoluyla indiricem ben garanti olsun diyede tahmini olarak ne zaman yayımlanır acaba ?

  21. Ze551ml İndirdim Ana Dizine Attım Ve Yeniden Başlattım Dosyayı Görmedi(Ünlem Çıkmadı) Recovery moda Giremedim Anlayamadığım Bi Soru Var. Tekrar İndirdiğimde İse Dosya Kaldırılmış Gözüküyor.

  22. 3 sene önce

    şimdi oldu mu? asus zenfone 2 ze00ad değil mi?
    asus lazeri zenfone diye bizi heyacanlandırdınız.

  23. Telefonu güncelleme dosyasını görmeyenler için; cihaz belleğine attığınız dosyanın başındaki FOTA yı silip yerine UL yazarsanız telefon güncellemeyi görüyor.

  24. z551ml için olan marshmellow güncelleme linkine tıklayınca file not found diyor

    • Bu bir Marshmallow BETA güncellemesidir. İlgili duyuruyu makaleye ekleyip güncelledim. Yanlış hareketimden dolayı sizlerden özür dilerim. İnşallah en kısa zamanda stabil güncelleme gelir.

  25. linkler ölmüş

  26. Çok acil cevaplarsanız sevinirim. ze551ml z00aD kullanıyorum. Hala normal güncelleme gelmedi.Burdaki linkten indiriyim dedim link kırık.

  27. Z551ml için olan marshmellow linkine tıklayınca indirme başlamıyor admin

  28. Telefonun görmesi için zip dosyasının isminin başındaki FOTA’yı UL olarak değiştirirseniz görüyor. Ama yaparsanız telefon ölü olacak benim gibi. Orjinal yazılım da nasıl böyle bir şey olur enteresan?

  29. 3 sene önce

    Şu an da indirdim telefon güncelleniyor. Güncelleme bittiğinde izlenimlerimi paylaşacam Teşekkürler zenfoneasus.

    • 3 sene önce

      Arkadaşlar 1 gün boyunca kullandım daha kullanışlı ve hoş olmuş yalnız beta sürümü mü olduğundan mı ne orta ağırlıkta ki oyunlarda bile ısınmayan telefon günlük rutin işlerde bile azda olsa ısınmaya başladı. Buna dikkat edin derim.

  30. bu beta sürümünden nasıl kurtulabiliriz önceki lollipop sürümüne nasıl geçicez ???

  31. indirdim yükledim sorunsuz çalışıyor herhangi bir hata veya eksiklik yok şimdilik.görsel olarak bir yenilik beklemeyin bir değişiklik yok bir kaç ufak değişiklik var sadece. avantajları uzun dönemde belli olur sarj ve ram açısından daha iyi gibi geldi bana.

    kurulumda ise dosyanın başındaki fotayı silip UL yapın. ayrıca sonundaki _2 yi silin öyle atın o zaman görüyor. yükledikten sonra google play güncellemesini yapın ve uygulamaları güncelleyip yeniden başlatın.yedek almadan yükledim bir sorun olmadı siz yinede alın korkuyorsanız.

  32. 3 sene önce

    Yüklemeyin bir farklılık yok orjinalini yüklersiniz acele etmeyin ben bir farklılık göremedim

  33. 4 gündür kullanıyorum; genel olarak daha iyi. izinler uygulama çalışacağı zaman isteniyor. her uygulamaya her izni vermeniz gerekmemesi güzel. hata olarak sadece led bildirim ışığı yok bende.yada başka bir yerden ayarlanıyor, bilemiyorum. Yerini bulursanız yazın buraya.

  34. Güncelleme Dosyasını İndiremeyenler Buradan İndirebilir.
    http://bit.ly/23i8amA

  35. Admin beta .yukledim.lolipopa donmek istiyorum.lutfen yardimci olurmusunuz.

  36. Cok kasmalar mevcut.ısınma deseniz cok asiri.lolipop daha iyiydi.lutfen lolipop a donmek icin ne yapilmasi gerekiyor.

  37. İndirdim ana dizine atip guncellemeyi baslattim biraz ilerledi ve daha sonra hata dedi bende cihazi yeniden baslattim sistem guncellemesi basarisiz oldu dedi bunun nedeni nedir

  38. Flex Storage olmuyor ben bunun için istiyordum 6 yi ama olmuyor

  39. Birde need for speed no limit oynuyordum şimdi cihazınız bu sürümle uyumlu değil diyor…

  40. Ya ben asus desteğe eposta atmistim android 6 güncellemesi ne zaman gelecek diye bana gele eposta da dağıtıma başlanmıştır haziran sonunda telefonunuzda yüklü bir şekilde olacaktır dediler yani haziran sonunu bekleyin artık☺☺

  41. arkadaşlar yüklemeyin tavsiye etmem eskiden kulaklıkta çok güzel ses veriyordu şimdi berbat. android 5.0 a nasıl geri dönebilirim?

  42. temmuz aayına geldik hala 6.0 stabil sürümden eser yok ne biçim işdir bu bekle bekle beta çıktı aslı yok

  43. Asus zenfone 2 Z00A 551ML nin linklerin ikiside çalışmıyor çalışan linkleri veririmisiniz ?

  44. dostum beta sürüm diyor ya kafan mı iyi

  45. 3 sene önce

    saçmalık zenfone 2 amiral gemisi deniyordu.
    6 çoğu asusa geldi ama 551 ml ye hala yok ses de yok beta diye bir şey duyduk oda kime verildiyse artık biz geliştirici olarak görünüyoruz ama biz de de yok. yazık

  46. bu sürümde zenfone 2 için rootlama ne zaman çıkacak

  47. ne amiral gemisi yaa zenfone 2 den sonra piyasaya çıkan zenfone2 türevlerine geldi biz hala bekliyoruz bakalım gelecek mi

  48. 3 sene önce

    bende zenfone ze551ml ve zenfone go var ama bu bundan sonra asus telefon almayacağımdan eminim.
    yılan hikayesine döndü

  49. sahtekar bunlar sahtekarrrrr

  50. diğer markalar android 7.0 a geçiyor zenfone 2 ye daha 6.0 çıkamadı nasıl iş bu zenfone 3 bile çıktı sayılır bi yazılım yapamadılar asus iyice kendinden soğuttu şu an beta kullanıyorum bir çok sorunu var stabil sürümünü bekliyorum hala

  51. Beta Güncellemesiyle Birlikte Şarj Daha Çabuk Bitiyor %60 Şarj İle Bırakıp Yatıyorum. Sabah Telefon Kapanmış, Şarj Bitmiş. Marshmallow’a Güncelledikten Sonra Fabrika Ayarına Dönmedim Ondan Olabilirmi ? 🇹🇷

  52. Bundan sonra benim için asus telefon bitmiştir. Bir daha almam. Hiç bişey gösterildiği gibi veya söylendiği gibi değil

  53. Asus cıkardığı telefonların arkasında duramıyor.%80 kişi cok pişman tüm heryerde yorumları okuyun göreceksiniz.İstikrarlı değiller.

  54. 3 sene önce

    Merhaba arkadaşlar, dün öğle saatlerinde müşteri hizmetleriyle görüştüm normalde bu ayın 17si son tarih ti fakat temsilci bana bu ay sonuna kadar çıkacağını tarih verdi ve üstüne ekledi zenfone 3 lerle beraber de çıkabilir dedi alay eder gibi! Zenfone 3 işlemcisi nedeniyle yıl sonunda çıkacak bu zenfone 2 rezaletin den sonra daha almam aile fertlerine hepsine aldık çok pişmanız kime sorsam ASUS un 2. Kez bir telefonunu almadım diyor hak veriyorum 7. Ay dolacak hayla erteleyip erteleyip duruyolar bir beta kurduk kurmaz olaydım çekmediğim kalmadı bundan sonra tövbe ettim müşteri temsilcisinede söyledim asus almayacağım dedim hayhay dedi adamlar malı sattıktan sonra müşteriyi tanımıyor yazıklar olsun diyorum.

    • ben de asus a güncellemeyle ilgili bir mail attım cevap olarak resmen random attılar ben asus un 2 telefonunu kullandım zenfone 4 hediye gelmişti zenfone 2 yi kendim aldım keşke sony filan alsaydım betayı kurdum satın aldığım uygulamalar açılmıyor hala güncelleme bekliyoruz şarj desen zaten dayanmıyor bir daha asus un telefonunu almayın!

  55. 3 sene önce

    Müşteri temsilcisi 18.07.2016 tarihindeki görüşmemizde : “Kisa süre zarfında güncellemeler tamamlanacaktır. Bu süre kapsamında beklemede kalmanızı rica ederiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.”
    Dedi. Bekleyecek birşey kalmadı telefon değiştiriyorum .

  56. 3 sene önce

    beklemede kaldık zaten,
    bir adım gidemedik. trene bakan inek gibi diğerlerinin 7 ye geçiş yorumlarını okuyoruz.

    • 3 sene önce

      Hocam şuanda güncelleme yayında fakat diğer ülkeler için. İnternetten manuel olarak yükleyebilirsiniz. Telefon garanti dışıda kalmaz. Asus Türkiye çok fazla tecrübeli değil güncellemeler gecikiyor fakat şu anda 6.1 sürümü bile yayında diğer ülkelerde.
      İyi günler.

  57. 3 sene önce

    ha bir şey daha general mobil 4g telefonu 549 tl ye veriyor. bırak 6 yı 7 nougat garanti ediyor.

    • 3 sene önce

      Hocam şu anda Zenfone 2 için 6.1 bile yayında öfkenizi anlıyorum sakin olun.
      Gidip internetten yabancı ülkeler için yayınlanan versiyonu indirebilirsiniz.

      • Hocam Siz İndirdinizmi Link Felan Verseniz.

          • 3 sene önce

            Türkçe dil desteği yok herhalde???

          • 3 sene önce

            Bildiğim kadarıyla olması lazım, kendi telefonumu servise parça değişimi için gönderdiğimden daha deneyemedim. Deneyen bir arkadaş burada bilgilendirirse güzel olur.
            Fakat dil desteği yoksa bile kullanıma engel olacağını sanmıyorum.

          • 3 sene önce

            SENİN VERDİĞİN LİNKDE DOSYA YOK YAZIYOR.
            ”File not found.”

          • 3 sene önce

            Bence biraz daha sakin ve saygılı bir şekilde iletirseniz güzel olacak yoksa engel yiyebilirsiniz.
            Sitedeki linkler kırılmış olabilir, google üzerinden “Asus Zenfone 2 6.0 FOTA Files” diye aratırsanız bulabilirsiniz.
            İyi günler.

  58. 3 sene önce

    forum rda dan fota yı yükledim dahili karta attım ama cihaz görmüyor.
    biryerde gördüm fota ota yaparsanız diye ota yaptım gene cihaz görmüyor.
    başka yolu varmıdır?

  59. 3 sene önce

    akşam forum.rda dan bir fato ze551ml marshmallow yükledim ne yaptıysam cihaz tanımadı.
    şu an tunç beyin verdiği siteden UL uzantılısını indirdim ( geçen gün link çalışmıyordu şu an aktif)
    ve kopyasını almıştım. cihaz ikisini birden gördü ve yükledim.
    program çok güzel cihazdaki fazlalıklar temizlenmiş ondamıdır bilmem ama bana hızlandı gibi geldi.
    türkçe dil desteğide var. yardımcı olanlara teşekkürler.

    • 3 sene önce

      Ne demek, her zaman yardımcı oluruz hocam.
      Evet 6.0 ile birçok gereksiz programı temizledi fazlalıklar gitti çok rahat bir sürüm yayınladı Asus.
      İyi günler. Bilgilendirme içinde teşekkürler.

      • Merhaba, belirttiğiniz linkler beta versiyon için. Asus damı çalışıyorsunuz ?

        • 3 sene önce

          Hayır çalışmıyorum fakat çok fazla kaynak üzerinden araştırma yapıyorum, bu Asus’un beta testerlara dağıttığı güncelleme linki.
          İyi günler.

          • 3 sene önce

            Yurt dışında stabil sürüm çıktı mı çıktıysa türkçe dil desteği olan var mı

          • 3 sene önce

            Beta güncellemesi yayında. Sıkıntısı olan bir beta sürümü değil kendim kullandım. Türkçe desteği var.

  60. 3 sene önce

    Arkadaşlar bu telefonla ve bu marka telefonla son mesajım ben böyle bir firma görmedim ya çıkıp yapamıyoruz diyin ya aylardır oyalıyorlar,salak yerine koyulmaz ki bu kadar ! Umarım kaybettiği müşterilerin farkına varır malum firma !!!

    • 3 sene önce

      Aslında güncelleme hazır hocam mayıstan beri beta testi sürüyor. Sitede bir makale ile yayınlayacağız oradan yükleyebilirsiniz.

      • güncelleme filan hazır değil kardeş o dediğin beta beta, olsa update kısımından gelirdi. Ya 1200 lira para verdim ben bu cihaza ve aldığımdan beri android 5.0, arkdaşın galaxy j5 i var 2015 model 600 tl lik cihaz. Ve samsung bile o cihaz 6.01 verdi ya.

        • 3 sene önce

          Kardeşim adamlar zaten beta güncellemesinde 2 tane küçük hatayı düzeltip yayınlayacaklar en fazla. Baştan aşağı farklı bir şey değil ki beta.
          Eğer Android 6.0 kullanmam gerek diyorsanız orjinal romda, beta sürümünü kurun gitsin.

  61. Benin anlamadığım birşey var, Asus Zenfone Zoom modelide İntel işlemcili ve yaklaşık 1.5 ay(07/01/2016) da Marshmallow güncellemesi gelmiş. Yani bunun intel işlemci ile filan ilgisi yok arkadaşlar. Asus biz zenfone 2 550ml ve 551ml kullanıcılarını bir şekilde bir nedenden dolayı bekletiyor. Ama bu bekleyiş artık iyice sıktı. Tunç bey ayrıca o beta güncellemeside telefonumun içine etti. Batarya problemimi dersin wifi çekmemesi mi dersin.

  62. 3 sene önce

    13 ağustos ve güncelleme hâlâ yok ! Hayır 5.0 dan şikayetçi olduğumdan veya 6.0 dan çok medet umduğundan değil, müşteriyi salak yerine koyduklarından dolayı sinirliyim. Çık de ki arkadaşım vermeyecez veya keyfimiz gelince verecez. Yılın 2.çeyreği, 3.çeyreği, temmuz başı, temmuz ortası, temmuz sonu derken ağustos sonu geldi hâlâ yok. Niye yalan söylüyorsunuz müşteriye, ne elde edeceksiniz yani ? Beceremedik, yapamadık deyin. Neyin uyumuymuş ki bu bir senedir beceremediniz, bu derece mi aciz bir firmasınız ?!!

    • arkdaşlar yazdım yularda, uyum sorunu diye birşey yok çünkü zenfone 2 zoom modelide intel işlemcili ve temmzu başında aldı güncellemeyi

  63. 3 sene önce

    Aldığım bir duyuma göre bu kadar güçlü işlemcili ve Ram li telefona bu yükseltmeyi yaparak Zenfone 3 ün beklenilen satış rakamlarını engelleyeceğini o sebepten yeni model çıkana kadar sorunlu beta ile süründürüp yeni telefonu satın almaya zorlayacaklarmış birkaç müşteri temsilcisi ile telefondan görüşmem de güncelleme en erken Zenfone 3 le beraber yıl sonunda çıkacak yada ondan bir kaç hafta sonra.. duyumlarıma inanmamak elde değil çünkü gerçekten bu telefona android 6 veya 7 gelirse kolay kolay zenfone 3 talep görmez firma bizi aklınca oyalıyor bu net bu politikayla müşteri çok kaybedelerler ..

    • assu ole birşey yapıyorsa gercekten yazık. Samsun s6 edge cıkarttıktan sonra s7 edgecıkmadan 6.0 ı verdi, lg keza oyle , diğer firmalar boyle bir şey yapmıyorsa asus a ne oluyor, kendinine sanıyor ya

  64. mail attım cevaba bak :

    Merhaba Değerli Asus Kullanıcısı,

    Talebiniz için teşekkür ederiz.​

    Siz kullanıcılarımızın Marshmallow 6.0 güncellemesini sorunsuz bir şekilde kullanabilmeleri için son çalışmalarımız devam etmektedir. En kısa sürede sonlanarak yayınlanacaktır. Gelişmeleri Facebook/AsusTürkiye sayfasından takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri

    http://www.asus.com.tr

    (0850)522-27-87 ​

  65. zenfone 3 modeline bile hemen yeni güncelleme gelmiş ama bizler ze551ml için hala 6.0 marshmallow bekliyoruz böyle rezillik görülmemiştir gerçekten asus alınıp kullanılacak marka değilmiş bir kere bulaştık