1. Ana Sayfa
  2. Öne Çıkan Makaleler
  3. ZenFone 2 Marshmallow Güncellemesi – Bilgi Merkezi

ZenFone 2 Marshmallow Güncellemesi – Bilgi Merkezi

ZenFone 2 Marshmallow Güncellemesi – Bilgi Merkezi

ZenFone 2 Marshmallow güncellemesine dair tüm bilgileri bu yazı toplamaya karar verdim. Böylece Marshmallow güncellemesine dair tüm bilgiler tek yazı altından görünebilecek, akıllardaki soru işaretleri dağılacaktır.

zenfone-marshmallow-bilgi-merkezi

 

 

 Marshmallow Güncellemesi Alan ZenFone Modelleri

 

Güncelleme: 31.08.2016

 

 

 

 Hangi ZenFone 2 Modelleri Marshmallow Güncellemesi Alacak? 

Güncelleme: 31.08.2016

  • ZenFone 2 (ZE550ML, ZE551ML)
    • Güncelleme aldı
  • ZenFone 2 Deluxe (ZE551ML)
    • Güncelleme aldı
  • ZenFone 2 Deluxe Special Edition (ZE551ML)
    • Güncelleme aldı
  • ZenFone 2 Laser ( ZE500KL, ZE550KL, ZE601KL)
    • ZE601KL hariç diğer modeller güncelleme aldı
  • ZenFone Selfie (ZD551KL)
    • Güncelleme aldı
  • ZenFone Max (ZC550KL)
    • Güncelleme aldı
  • ZenFone Zoom (ZX551ML)
    • Güncelleme aldı

Kaynak

 

 ZenFone 2 Marshmallow Güncellemesi Ne Zaman Duyurulacak? 

2016 yılının ikinci çeyreği olan Nisan ile Haziran ayları arasında Marshmallow güncellemesinin duyurulacağı belirtiliyor.

Kaynak

 

 ZenFone 2 Marshmallow Güncellemesinde Hangi Yenilikler Yer Alacak? 

Klasik Android 6.0 Marshmallow yenilikleri için bakabileceğiniz kaynaklar:

ZenFone’lar için Android 6.0 Marshmallow’da yapılacak yeniliklere şu şekilde değinilmiş:

Güncelleme Senaryosu

Google Messenger, Takvim ve Gmail uygulamaları otomatik olarak Android M güncellemesinde bulunacak. Bu uygulamalar üç ZenUI uygulamasıyla değiştirilecek – ASUS Messenger, ASUS Mail, ASUS Takvim – eğer güncellemeden sonra fabrika ayarlarına dönerseniz.

**Önemli not: Eğer güncelleme sonrası fabrika ayarlarına dönerseniz bu üç ASUS uygulamasını Google Play’de bulabilirsiniz.

Kaynak

 

 ZenFone 2 Marshmallow Beta Testçisi Olun 

ASUS, daha Marshmallow güncellemesini dağıtmadan, bazı gönüllü beta testçilerle birlikte çalışarak final sürümü hazırlıyor. Sizde bu sürece katılıp hem ZenFone 2 için Marshmallow işletim sistemine herkesten önce sahip olabilirsiniz hem de geri bildirimlerde bulunarak güncellemenin kalitesinin artmasında fayda sağlayabilirsiniz.

ZenFone 2 Marshmallow Beta Testine Katılın!

Şimdilik bu kadar. Marshmallow güncellemesi yayınlandığında değişiklik listesi (changelog), indirme linkleri ve nasıl yüklenecekleriyle ilgili detaylı bilgiyi de bu makalede yayımlayacağım.

Güncelleme (14/05/2016): ZenFone 2 Laser ZE500KL için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone 2 Laser ZE500KL Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (06/06/2016): ZenFone 2 Laser ZE550KL için Marshmallow Duyurldu!

ZenFone 2 Laser ZE550KL Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (08/06/2016): ZenFone Max ZC550KL için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone Max ZC550KL Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (02/07/2016): ZenFone Selfie ZD551KL için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone Selfie ZD551KL Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (02/07/2016): ZenFone Zoom ZX551KL için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone Zoom ZX551KL Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (31/08/2016): ZenFone 2 ZE550ML için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone 2 ZE550ML Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Güncelleme (31/08/2016): ZenFone 2 ZE551ML için Marshmallow Duyuruldu!

ZenFone 2 ZE551ML Marshmallow yükleme rehberine gitmek için tıklayın.

Yorum Yap

Yazar Hakkında

Webmaster'lığın yanında kendi açtığım web sitelerimde editörlük yapmaktayım. Teknoloji, bilim, evren ve bunlarla ilgili her türlü film, dizi, haber ve diğer içerikler ilgi alanıma girmektedir. Önemli bulduklarımı paylaşmaktan asla çekinmem, yeter ki zaman bulayım.

Yorum Yap

Yorumlar (74)

  1. Ah be 2. Çeyrekte olmasaydı iyiydi

  2. Gelsin artık harbiden ya ingilizce yazında şu isteği gönderelim yetkili abilere…

  3. Artık su güncelleme gelebilir mi fl radyo düzelir en azından çok merak ediyorum

  4. Nasıl yani benim zenfone 2 ASUS _Z00AD modeline üncelleme yok mu 🙁

  5. Zenfone 2 laser 5 inç modeli (ZE500KL) için marsmallow güncellemesi gelmiş nasıl yapılacağını ilgili videoda yazıyor. https://www.youtube.com/watch?v=T7WXxc7Xrzk
    Şu videoyu eklersen iyi olur

  6. 3 sene önce

    FM Radyo Düzelmez,Teknik Serviste Dahi FM Radyo Kurulu Gelmiyorsa Destek Vermiyoruz Diyorlar.

    FM Radyoyu Asus Bilerek Devre Dışı Bırakmakta Nedeninin İse TRT FM Radyo Vergilerinden Muaf Tutulması Olarak Söyleniyor.

    Yani Kısayoldan Radyo Yokmuş Gibi Gösterip Kullanımı Engelliyorlar Ve Vergi Ödemekten Kurtuluyorlar. 👍

    Tahminimce Eskiden FM Uygulaması Kurulunca Çalışıyordu Lakin Asus Devlet le Başı Belaya Girmemesi İçin FM Sistemini Engellemiş Olsa Gerek.

    FM Hatasını Biraz Araştırdım,Hata Şuydu “FM Proxy Not Found” Sonrasında Sistemde FM Proxy’lerini Aradım Lakin Öyle BirŞey Bulamadım.Büyük İhtimalle FMProxy’ler Kernel’in İçerisinde Kernel Düzenleme Bilgimde Mevcut Olmadığından Yapacak BirŞey Yok.

    Eğer Kernel Bilgisi Olan Biri Mevcutsa FM Proxy lerini Bi Araştırırsa Çözüme Ulaşabilir Belki 👍

  7. 3 sene önce

    Bu zenfone 2 ze551ml ze551ml ne zaman güncellenecek acaba bilgisi olan varmı . Sanki çok geciktiler bana öyle geldi .

    • Kardeş gecikmek ne kelime yakında telepati ile iletişim icat olacak Asus hala güncellemelerle uğraşıyor.. Neredeyse android 16.0 gelecek biz hala 6.0 bekliyoruz.

  8. Şimdi zenfon 5’e marshmallow gelmeyecekmi yani 🙁 , kesin dimi?

    • geç gelecek zenfone 5 ve 6 için 5.0.2 de gelmeyecek direk 6.0 gelecek cihazlarınızı pert etmeyin cm serileriyle

  9. Ey Asus cihazların fena değil. Ancak güncellemelerin çok geç geliyor. Neredeyse yeni android sürümü duyurulacak sen hala 6.0 güncellemesinden bahsediyorsun. Yok 2015 son çeyrek yok 2016 ilk çeyrek yok ikinci çeyrek. Bu kadar çeyreği düğünde taksak onur konuğu olurduk valla..

  10. Güncelleme geldide SD kartı dahili hafıza ile birleştiremiyorum , hafıza kartını sil ve biçimlendir seçeneği var sadece bilen varmı sorun nedir, dahili hafıza ile birleştir seçeneği yok ?

  11. google cihazları kontrol etmek istiyor ve her yeni sürümde bunu daha ileriye götürüyor güncellemeleri veren üreticiler satış peşinde ve yeni modellere yöneliyor bunun sonucunda tıkanıp kalcaklar kafanıza takmayın hiçbir yenilik yok aslında kullanıcı için sadece kontrolü kaybediyoruz

  12. 3 sene önce
  13. ZE550KL Guncellemeside geldi.

  14. ZenFone 2 Laser ZE550KL için de güncelleme yayınlandı asus sitesinde

  15. Arkadaşlar selam yokmu bilen birisi dahili hafıza ile SD kartı nasıl birleştiricez sadece sil ve biçimlendir seçeneği var ?

    • Ya benim de dahiliden sd karta uygulamalar taşınmıyor sizinde mi öyle acaba

  16. Yav arkadaş kafayı yiyecem ZE551ML ye ne zaman gelecek bu guncelleme bilen varsa bi söyleyin

  17. Aldık birasus bekliyoruz böyle yok abi belli markalar vat şaşmayacaksın sonra böyle amiral gemisi telefonuna 6 ay güncelleme beklersin. Android yeni sürümü duyuracak 6 ay sonra biz bekliyoruz hala hemen satıyorum

  18. Böyle düşük firmalardan telefon almamak lazim basit bir sistem ayarı yapamıyorlar sanki yeniden icat ediyolar.google dan yardım istesinler bi cacık yapamayacaklar bunlar android 20 çıkınca gelir 6 bunların kafayla

  19. Ucuz etin tiridi misali… Asus pismanliktir. Ta ki geri donus, destek konusunda kendilerini gelistirene kadar…

  20. öncelikle selamlar herkese. Şimdi çoçu asus modeline geldi güncelleme ze551ml hariç çünkü içerisinde snapdragon değil intel işlemci var . Tahminim oyunlarda olduğu gibi sorun yaşamamk için gecikecek. Android 6ile sd karta uygulama taşınmayacaktı bilmeyenler içün belirteyim dedim. Bide bu telefonu ezenler var saygı duyuyorum sorunları var fakat bu telefon amiral gemisi değil fiyat performans ürünüdür bunu göze alarak almalıydınız

  21. Adam çözmüş arkadaşlar.
    https://www.youtube.com/watch?v=Cy4fB9uqiwQ söylediklerini yaparsanız oluyor denedim oldu

  22. asus zenfone ze551ml hani 2016 haziran sonu m 6.0 alacaktı ulan asus ne yalancıymışsınız

  23. sahte amiral gemisi ze551ml hala 6.0 bekliyor herhalde bundan daha büyük bir sahtekarlık olmaz

  24. haziran bitti hala 6.0 yok , çok yalan söylüyorsunuz bi dahada asus masus almam.

  25. Zenfone 2 Yalan Oldu. Telefonu Alalı 1 sene oldu ama telefon dağıldı. Ayrıca Android 6.0 güncellemesi gelmedi. Bir daha Asus falan almam.

    • 3 sene önce

      Şuanda Zenfone 2 ZE551ML ve ZE550ML modelleri için Android 6.0.1 güncellemesi yayında. Ortalama boyutu 1.1 GB güncellemenin.
      Asus güncellemeleri geciktiriyor ama genelde sözünü tutuyor hocam, genede görüşünüzü ilettiğiniz için teşekkürler. Telefonunuz hakkında bir sorununuz varsa iletebilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
      İyi Günler.

  26. verdiğiniz linkteki yazı haziran 15 de yayınlanmış ama linkler ölü sadece laser ve max çalışıyor

    • 3 sene önce

      Hocam yurtdışında güncelleme yayında. Sitedeki linkler patlamış, ben bir makaleyle sitemize yükleyeceğim.
      Takipte kalın.
      İyi günler.

  27. teşekkürler bekliyoruz

  28. biz zenfone 2 için 6.0.1 marshmallow beklerken şimdi 80 gb boyutunda 2.20.40.194 diye iyileştirme geldi

    • 3 sene önce

      6.0 İçin hazırlık güncellemesi gibi düşünebilirsiniz hocam.

      • kendimizi kandırmayalım lütfen asus yetkileri müşterilerine güzel kazık attı diğer firmalar 7.0 yi vermeye hazırlanıyor asus daha 6.0 verecekmi diye hacı bekler gibi bekliyoruz asus demek müşterilerini mağdur etmek demek

  29. 3 sene önce

    Biz 6 beklerken bu gün ze551ml için yeni bir lollipop güncellemesi geldi.
    bu duruma göre yakın zamanda 6 yok gibi

    • 3 sene önce

      Şu anda marshmallow sürümü betada. Gelen güncelleme biraz ona hazırlık gibi. Yakın zamanda 6 gelecek ama tam tarihi kimse bilmiyor

  30. 3 sene önce

    An itibariyle Ze551ML telefonlarına 6.0 Marshmellow gelmiştir

    • 3 sene önce

      Bir an güncelleme gelince heyacan yaptım ama sadece iyileştirme güncellemesiymiş

  31. Şuan Marsmallow 6.0.1 Beta Kullanıyorum. Ze551ml Link: https://yadi.sk/d/u2BlJ-zxsVMAr
    İndirip Kurabilirsiniz.

    Lollipop İçin Downgrade Nasıl Yapabilirim. ?Garanti Dışı Kalırmı Yaparsam.?

  32. madem kullanıyorsun neden downgrade yapmak istiyorsun sıkıntılı bir yazılım sanırım

  33. Şarj Hariç Herşey Güzel %100 Şarj İle Uykudayken Bile 10 Saat Gitmiyor. Yani Gece %100 de Bırakıyorum Sabah Kapanmış😫 📴

  34. ağustos ayı geldi ama hala zenfone 2 ZE551ML ye 6.0.1 marshmallow yok.gerçekten bu asus çok vurdumduymaz bir firma
    kimbilir ne zaman açıklarlar

  35. 3 sene önce

    Arkadaşlar yurtdışında yayınlanmış.Ben yükledim.Şu linkten indirin ve kolayca kurun http://www.stechguide.com/update-asus-zenfone-2-to-marshmallow/

    • Bu Beta Güncellemesi Zaten Sitede Yayınlandı. Biz Resmi Stabil Sürümü Bekliyoruz. Betada Birçok Sorun Var.

    • 3 sene önce

      Bu makalenin türkçe diline çevrilmiş ve zenginleştirilmiş versiyonu zaten sitemizde mevcut.
      İyi günler

  36. Haziran ayında geleceğini söylediler. Betayı çıkardılar stabil sürümden haber yok. O kadar sorun çıkarmaya başladı ki telefon Asus’tan tamamen soğudum. Asus’a bunun için mail attım adamlar randomla cevap veriyorlar. Tekrar yazdım sorunu İngilizce olarak yazmamı belirttiler. Geçiştirmekten başka bir şey değil. Ben önceden de telefon camı fiyatı hakkında bilgi sormak için Türkçe mail attığımda cevap verdiler işleri sadece para bir daha Asus almayacağım.

  37. Hocam Zenfone 2 İçin Stock Rom Lollipop yada 6.0.1 Beta dan Lollipop’a Bi Downgrade Sürümü Yayınlayabilirmisiniz Sitede.

  38. 3 sene önce

    Onlar su an 3 serisi ile ilgileniyor. Ne olsa ticaret. 2 yi sattılar ne olsa. Müşteriyi para kasası gibi görüyorlar.
    Beta 6 yüklemeyin telefon sürekli özelliklede gelen aramalarda kilitleniyor. Cevap verememekten bıktım artık. 5 ede indiremiyorum

  39. Uygulamalardaki MyAsus Uygulaması ile Müsteri Temsilcisi ile Konuştum. Yakın bir Zaman Diyor. 5.0 Lollipopa Dönmek te Garanti Dışı Bırakıyormuş.

  40. Asus bu z2 ye bu guncelllemeyi vermeyerek bence cok buyuk bir paraz kaybetti
    Sahsen kandirirldigimi dusunuyorum z3 alsam bile onada guncelleme gelmeyecek öyleyse asus almanak daha iyi andriid 7 gelcek hala 5.0 kullaniyoz
    Elveda asus

  41. Resmi bir kurum olsanız şu tarihte yayınlacak olmazsa özür diler verdiğiniz en kısa tarihte yayınlardınız daha admin tunç bey bile yayımlanmıi güncellemenin betamı finalmi olduğun u bilmiyor bir yorumunda ziyaretçiyi azarlamış yurt dışında çıktı haberiniz yokmu bide link atmış yükleyin diye ziyaretçi diyorki o beta sürümü yine tunç bey ısrar etmiş beta değil yükleyin diye sonra beta sürüm finali yakında gelecek yazmış admin böyle olunca biz napalım.kullanıcıları kandırmaktan başka birşey yok 6 aydır bir intel işlemciye android m veremediniz diğer intel işlemcilere verdiniz neden buna veremiyorsunz zen 3 çıktığı zaman vereceksiniz kimi kandırıyorsunuz asusmu birdaha asla

    • Tunç Tunçbel’in verdiği yanlış bilgiden ötürü sizlerden özür dilerim. Bir yanlış anlaşılma olmuş. Tunç’un ilettiği linkte yer alan güncelleme Asus’un bizzat yayımladığı tam sürüm değildir. Resmi güncelleme yayımlandığında web sitemizden yayımlanacaktır.

      Son günlerde insanların sabrının taşmasını fırsat bilen siteler yüzünden, sitemizin editörleri dahi yanılabiliyor. Lütfen bağışlayın. Asus güncellemeyi sunduğu anda, tüm dünya ile aynı anda web sitemizde yayımlanacaktır.

      Takipte kalın.

    • 3 sene önce

      Hocam öncelikle şunu belirteyim hiç bir yorumumda bu tam sürüm diye belirtmedim, hatta sitede bu konuda paylaştığım makalede büyük harflerle BETA diye belirttim. Hiçbir zamanda kalkıp güncelleme bilmem şu tarihte çıkacak demedim sadece yakında tam sürüm yayınlanır muhtemelen dedim. Yurtdışında yayınlandı diye belirttiğim güncellemenin beta güncellemesi olduğunuda belirttim zaten kaç kez.
      Beta değil yükleyin diye ısrar ettiğim yorumun ekran görüntüsünü buraya atarsanız ben editörlüğü bırakmaya hazırım hocam.

  42. Kullanıcıları tokatlayan tek firma asus .sitesindw haziran diyor haziran geçti 17 temmmuz dedi müşteri hizmetleri oda geçti ağustosta çıkarmı belli değil diye cevap veriyor müşteri hizmetleri.koskoca asus şirket değilde umumi tuvalet yönetiyor sanki hiçbir şey belli değil tarih veremiyorlar verilen tarihlerden hep 2-3 ay geçiyor başka tarih açıklıyorlar işin özü şu boşuna beklemeyin zen 3 nezaman türkiyeye gelir android m de ozaman türkiyede cıkar kandırmayn milleti

  43. Milleti kandırmayı bırakın müşteri hizmetleri bile kanmayın android m güncel l emesi için tarih veremiyorz diyor 1 ay öncede 17 temmuz diyorlardı insanı aptal yerine koyuyolae BEN TARİH VERİYORUM ZEN 3 TÜRKİYEYE GELDİĞİNDE ANDROİD M GELECEK BU PARA AVCILARNA BİRDAHA KANMAYIN ASUSMU ASLAAAA

  44. Beklenen güncelleme sonunda resmi olarak yayınlanmıştır hayırlı uğurlu olsun.

  45. merhaba ZE 551 ML zenfone 2 için stabil resmi sürüm 4.21.40.134 zentalk ta yayınlandı bilginize marsmallow

  46. Marshmallow yayında.

  47. 3 sene önce

    Güncelleme ile ekran pırpır etme sorunu geçiyomu. Alalı daha bir gün oldu arkdaş akşamına ekran pırpır etmeye başladı. Mediamarktan aldım götürsem allah bilir ekranı değişip yollayacaklar. Kusurlu malın arkasında mı asus , cihaz değişimi mi ekran değişimi mi yapıylar.

  48. Nasıl indicez

  49. Yayınlanalı nerdeyse bir ay olacak hala gelmedi, marshmallowu gerimi çektiler, gelmeyecekmi

  50. Telefonuma WW-2.20.40.198(Andriod L) guncellemesi geldi en guncel olan fakat android 6.0 yukletemiyorum simdi nasil yapicam bi yardimci olun